De grootste fout die je kan maken, is om geen fouten te durven maken

+31 (0) 6 36 55 39 93

Tijdens zijn Master Marketing Intelligence (MI) en gedurende zijn afstudeerstage op Customer Intelligence kwam Lars erachter dat zijn interesse sterk lag bij de Intelligence-vakken. Ondanks het feit dat de nadruk meer lag op interpretatie en statistische onderbouwing, was hij al snel getriggerd om meer uit de technische mogelijkheden te halen.

Na zijn afstuderen is Lars gaan werken in een consultancy bedrijf waar hij verantwoordelijk was voor alle data-analyse / tooling en bijdroeg aan de (interne) doorontwikkeling hiervan.

Hij is erg enthousiast over de toegevoegde waarde die BI, en in het bijzonder de Blue-Mountain methodiek, kan bieden aan (alles soorten) organisaties. Hij ziet een hele mooie uitdaging voor zichzelf in de ontwikkeling van technische kennis en skills bij Blue-Mountain. Hij verwacht hier zijn consultancyvaardigheden volop te kunnen inzetten.

Lars is graag ‘onder de mensen’ en daarom ook erg gericht op samenwerken. Hij gelooft sterk in co-creatie; gezamenlijk met de klant oplossingen zoeken en vinden. Hierdoor kom je niet alleen ergens om iets moois achter te laten, maar kun je het ook daadwerkelijk breed implementeren om zo de maximale toegevoegde waarde te leveren.

Bij Blue-Mountain trekt Lars de prettige, open sfeer erg aan en het feit dat het wordt gewaardeerd als je meedenkt en initiatief neemt. O.a. die vrijheid in combinatie met de interesse in het vakgebied heeft hem doen besluiten zich binnen Blue-Mountain te ontwikkelen tot Business Intelligence consultant.

Lars is opgegroeid in de omgeving van Groningen en woont hier nu samen met zijn vriendin. Naast zijn werk voetbalt hij regelmatig, is hij graag op reis en kun je hem zo nu en dan ook tegenkomen op de squashbaan.