Technologie is het belangrijkst wanneer deze in dienst staat van een overtuigende strategie

+31 (0)6 36 55 39 93

Het grootste voordeel van Blue-Mountain is het werken in een team. Waar je met elkaar voor een resultaat gaat èn veel van elkaar kunt leren. Dat is de reden waarom Sanne voor Blue-Mountain als werkgever heeft gekozen.

Komend vanuit de Retail sector vindt Sanne het erg prettig om nu voor maatschappelijk gedreven organisaties aan de slag te zijn. Weten waar je het voor doet en vooral voor wie je het doet is voor haar belangrijk. Advies geven aan klanten op basis van de juiste gestelde vragen.

Dat een technische omgeving zoals business intelligence voor klanten niet altijd makkelijk is realiseert Sanne zich terdege. Daar zit ook haar uitdaging, om een klant mee te nemen in het proces en technische materie begrijpelijk te maken. Dashboards maken waar een klant affiniteit mee heeft en de data van zijn of haar eigen organisatie in herkent. Door de klant input te laten geven en tussentijds resultaten te laten zien zorg je ervoor dat er iets van waarde wordt gebouwd. Het visuele aspect maakt het aantrekkelijk en begrijpbaar.

Dat dashboards helpen bij het sturen op data is duidelijk. Maar dit kan alleen als de gebruikers van een dashboard weten wat er staat en wat ze ermee kunnen. En daar zit nog een sterk punt van Sanne, naast het technische deel vindt zij het ook leuk om gebruikers training te geven over hoe zij met een dashboard kunnen omgaan. Hoe je het meeste uit een dashboard kunt halen.

Meten is weten is een gevleugelde uitspraak in business intelligence. Er zitten wel grenzen aan, vindt Sanne, je kunt niet alleen maar sturen op data. Context is ook belangrijk. Om die combinatie draait het, data en context. Vanuit de strategie en doelstellingen van een bedrijf bepalen wat er gemeten moet worden en vooral wat je met die data gaat doen. Mensen helpen sturen. Die complexiteit is de reden waarom Sanne jaren geleden, na een studie bedrijfskunde, koos voor het vak van business intelligence. De complexiteit van het puzzelen, waar haal je data vandaan, hoe verbindt je het met elkaar en hoe spelen bedrijfsprocessen een rol. De verbinding tussen data en de menskant. Sanne heeft hier een duidelijke visie op, het is belangrijk om de juiste mensen op de juiste plek te hebben. Mensen die affiniteit hebben met een klus en doen wat ze leuk vinden.

Precies dat is wat Sanne ook herkent bij Blue-Mountain. Een open organisatie waarin verwacht wordt dat iedereen vanuit zijn of haar eigen expertise en interesse meedenkt. Gezamenlijk bouwen aan een resultaat waarin je kunt zijn wie je bent.

Wonend in Breda heeft Sanne naast haar werk nog voldoende tijd voor andere bezigheden. Ze houdt van restaurants bezoeken, boeken lezen, tuinieren en reizen. Daarnaast gaat ze vaak met haar dochtertje en partner erop uit naar het bos of het strand.