Data is eating the world

+31 (0)6 13 12 16 44

Bart zijn interesse in alles wat met digitale transformatie te maken heeft, is ontstaan tijdens zijn werk als Congresmanager bij Heliview. Hier organiseerde hij vooral congressen binnen het werkveld van Data- & Informatietechnologie, onderhield hij contacten met stakeholders en gaf het inhoudelijk congresprogramma vorm.

Vanuit zijn achtergrond als projectmanager is hij het gewend om met deadlines te werken en weet hij hoe hij dingen voor elkaar moet krijgen. Daarnaast verdiept Bart zich graag in nieuwe werkvelden en maakt hij zich deze snel eigen. Hij is erg geïnteresseerd in wat mensen bezig houd.

Het intrigeert Bart hoe de wereld om ons heen digitaliseert in een tempo dat we tot voor kort voor onmogelijk hielden. Klanten veranderen mee en worden steeds kritischer. Data is in deze wereld één van de belangrijkste assets die je als organisatie in huis hebt. Helemaal als je deze kunt omzetten in bruikbare informatie en zelfs concrete acties.

Wat Bart vooral trok bij Blue-Mountain is dat het een echt ‘mensenbedrijf’ is. “Dit merk je intern richting de eigen mensen maar ook richting de klanten en de dienstverlening. Tel daarbij de ambitie op om de beste en innovatieve oplossingen te leveren en de keuze is snel gemaakt”.

Zijn vrije brengt hij graag door met zijn gezin. Daarnaast klust hij graag in en om het huis, is hij geïnteresseerd in alles wat met motoren te maken heeft en spreekt hij regelmatig af met vrienden voor een lekker speciaal biertje.