Samenwerking voor innovatieve dashboards bij Blue-Mountain

Met zijn ervaring in data-analyse en business intelligence (BI), richt Stijn Neijenhuis zich voornamelijk op het verbeteren van dashboards voor klanten zoals woningcorporaties en zorginstellingen. Zijn dagelijkse werkzaamheden draaien om het visualiseren van data, voornamelijk met platforms als Power BI en Qlik Sense. Deze tools helpen om grote hoeveelheden data om te zetten in heldere en bruikbare informatie, waarmee klanten betere strategische beslissingen kunnen nemen

Dashboards

“Onze dashboards helpen klanten om met een paar klikken de juiste inzichten te krijgen,” legt Stijn uit. “We werken nauw samen met onze klanten om de juiste KPI’s vast te stellen en die vervolgens op een toegankelijke manier te visualiseren. Zo kunnen klanten, van operationeel niveau tot het management, snel zien waar verbeteringen nodig zijn.”

De samenwerking met Aareon, biedt interessante mogelijkheden om verder te bouwen op bestaande producten en nieuwe oplossingen te ontwikkelen. Zo werkt hij aan vernieuwde dashboards voor commerciële vastgoedklanten, een onbekende markt voor Blue-Mountain.

“We ontwikkelen nu een standaard set dashboards, die we stap voor stap aan het uitrollen zijn bij de eerste klanten. Het is mooi om te zien hoe de samenwerking tussen onze BI-expertise en Aareon’s kennis van de sector samenkomt.”

“Onze dashboards helpen klanten om met een paar klikken de juiste inzichten te krijgen"

Look & feel

Een van de belangrijkste aspecten van de nieuwe samenwerking is het vernieuwen van de look & feel van bestaande producten zoals Sonar, zodat deze nog beter aansluiten op de behoeften van klanten. De eerste vernieuwde dashboards worden in 2025 verwacht, met een testfase begin volgend jaar. “Ons doel is dat klanten makkelijker en efficiënter met de dashboards kunnen werken, met betere inzichten en eenvoudigere navigatie.”

Wij gebruiken cookies.